35 dagar sen sist..

Över en månad sen jag uppdaterade..
Vet egentligen inte vrf jag inte har skrivit ngt, antar att det bara inte hänt ngt som är ens minsta lilla intressant..

Kan väl ta en snabb uppdatering..
Har varit i Kroatien med familjen, umgåtts med kanelbulleN, och myst med min älskling :D
Men framför allt har jag pluggat Körkorts Teori som en galning de senaste 2 veckorna...
Och i torsdags (23/9-10) klarade jag Uppskrivningen!!
Det gjorde all möda värt besväret!

Nu ska jag bara göra engleska skit med bulleN och sen sticka hem och övningsköra, har ju snart Uppkörning med, så nu jävlar gäller det att köra så mycket och ofta jag bara kan så att jag säkert klarar det sen :)

Hoppas allt är bra med er!

XOXO           ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




bloglovin