Update

Har inte hunnit sitta vid datorn så mycket den här veckan, trotts att även jag har höstlov!
Jag har nämligen bl.a. hjälpt min pojkvän att flytta, så det har ju blivit att jag har varit en hel del där.
Och igår spenderade jag även en stor del av dagen hos mina Farföräldrar :)
Jag är otroligt sugen på att lägga ut lite bilder från ett bröllop jag fotade för ca: 2 veckor sedan.
Men måste först ha svar från Caroline om jag får eller inte..
Caroline om du ser detta, ring/SMSa mig är du snäll :)

Idag ska jag först städa hela huset åt Mor min och sen blir de att dra ned till Laholms lilla min fina stad för att göra lite saker med Kanelis! :)
Nej, nu har inte jag tid att sitta här mer.. Ngt ni undrar över?
HÖR AV ER! [email protected]

Nu ska jag städa!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




bloglovin