"Jag kan spy på ved nu!"

Hej Alla!
Detta blir ju mitt första "riktiga" inlägg eller vad man ska säja,
innan har jag ju bara lagt ut bilder, men jag tänkte att ibland
får jag nog slinka in ett eller annat inlägg oxå ;) hahah!

Idag har jag faktiskt hunnit med en hel del, jag har redigerat
en del bilder, som jag sedan lagt ut på bloggen (har inte lagt
ut alla bilderna, vet som sagt inte om jag får lägga ut alla..)
Sen har jag även lavat ved i 3 timmar! Jag är så galet jävla
trött på allt vad ved och träd heter så jag kan spy! Men det
skulle ju göras det med..

Prc när jag blivit klar med veden, kommit in, börjat dammsuga
så ringer Peter ♥, samtalet var såhär:
E- Hej
P- Hej, vad gör du?
E- Har prc lavat ved i 3 timmar.. själv?
P- Okej, jag är påväg till dig, bara så du vet, pusspuss hejdå ♥
E- HAHA! pusspuss hejdå ♥

Så från ingenstans ringer älsklingshjärtat och är påväg hit, endast
för att ge mig en puss och säja hej för att han senare ska vidare
till Janne, (mitt hus ligger påvägen till Janne..) SÅ GULLIGT :D ♥

Menmen, nu tror jag att jag ska fortsätta med min städning för att
sedan få ta det lugnt resten av dagen/kvällen :)

Ha en underbar dag!
Hörs snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




bloglovin