Eclipse & Lilla Laholm

Hej på er!
Min gårkväll spänderades först med Peter, och sen med Maolin [länk] och Ulle [länk] :)
Men sen när Maolin och Ulle skulle kolla Bio (dom skulle se eclipse) så blev jag ensam kvar
för att jag redan har sett den :) Har ni sett Eclipse? Isf vilken tycker ni är bäst, Twilight, New moon eller Eclipse? Hade varit kul att veta, den som svarar och ger en liten motivering till vrf får en LÄNKNING!
När Ulle o Maolin lämnat mig så gick jag en runda, och då träffade jag på Frida :D
Och sen blev det åter igen att träffa på Peter, för att sedan sticka hem till en annan Malin och kolla på film :)

P.S. Måste bara tillägga att jag hade  Besöksrekord igår med,  med hela 78 besökare!
Ni är underbara :) Men nu får ju inte glömma att lägga till mig på Bloglovin' bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: tack snälla du! :)

2010-07-16 @ 10:59:46
Postat av: Emma

Hej Å tack!

Jag var på en fotostudio och tog den bilden :)



Jag vill gärna se Twilight filmerna men varför jag inte sett dem är för att jag inte ville lägga biopengar på dem men vill se dem när de kommer ut på film, de lovar jag och killarna i filmen är ju läckra ;)

2010-07-16 @ 11:39:22
URL: http://princessemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




bloglovin