HOLA-BADOLA!

Från det ena till det andra så har jag inte uppdaterat för att jag har varit på  Veingebadet med min Faster, hennes man och mina 2 Kusiner :)
Mkt trevligt om jag får säja det själv, ( vilket jag får ;) ) hahah!

Annars idag så har jag hunnit rensa klart rabatten som mamma tvingade mig till:P
Och sen har jag även hunnit göra klart städningen av huset som oxå det skulle göras.
Nu är det bara städning av mitt rum som återstår, det kan ta tid..
Men som jag alltid säjer; Det löser sig ;)

Bjuder även på en bild på mig själv:P


Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Din blogg är rätt bra :) Fortsätt så!

2010-07-16 @ 16:13:36
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




bloglovin