29 Oktober 2010 = FEST!

Igår var det FEST, vi skulle fira min älskade barndomsvän Linnea.
Kl.18.00 skulle vi samlas hos henne för förfest och sedan skulle vi vidare ut i Hstd :)

Allting började med att jag och Peter beslöt oss för att Linnea skulle få sig en Captain Morgan i present, och det slutade i kras, hon hann inte ens öppna och smaka den förren hon lyckats välta den så den slog i golvet och sen var det bara att torka upp nästan en liter Captain Morgan från golvet..
Men men, det är sånt som händer, och visst det var tråkigt som fan för att det är galet gott, men som sagt, sånt händer..
Förfesten var verkligen jätte rolig och det ena ledde till det andra, vi skrev minnen som vi hade med Linnea på engångs dukarna som hon hade och kunde spara :)

Efter ett tag stack vi till slut till hstd, vi var inte nyktra om man säger så, men kul var det, alla vinglade rundor..
Först var vi på The Corner men efter det stack vi vidare till  Tre Hjärtan där vi stannade till ca: 02.15

Men först när vi ska gå till bilen så kommer det roligaste, jag och Linnea åker i samma bil (Peter kör) och jag och Linnea var så jävla hungriga och Donken har ju öppet till 04.00 så vi gick in och åt, Linnea bestämde sig för att ha två Cheeseburgare, men orkade inte dom.. så när hon ätit halva av den första så kastade hon resten av hamburgaren på Peter, så peter fick ketchup i håret och lite så...

En super rolig kväll som jag aldrig kommer glömma :D

Kommentarer
Postat av: Kajsa

HAHAHAHAH så ägt med hamburgaren, heheh ^^

2010-10-31 @ 00:15:05
URL: http://thelionandlamblove.blogg.se/
Postat av: Anna Emanuelsson

sv; då lägge rjag till dig med nu ;)

nej jag har betalat 99:- för ett år ;)

2010-10-31 @ 11:35:51
URL: http://annaemanuelsson.se/
Postat av: Anna Emanuelsson

veckans blogg tävlingen är slut! jag har lottat ut en vinnare! Kolla om det var du som vann ;)

2010-10-31 @ 13:56:24
URL: http://annaemanuelsson.se/
Postat av: Anna Emanuelsson

sv; jag tror det, men annars så köper jag det igen sen om jag ska fortsätta blogga ;D

2010-10-31 @ 14:01:23
URL: http://annaemanuelsson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




bloglovin